40 jaar praktijkervaring!

Recente projecten:

Workshop voor de voedingsindustrie met als thema "Enrome kansen voor het Nederlandse bedrijfsleven Export naar Azie en het Midden Oosten". Voor meer informatie over deze workshop surft u naar slideshare van Admarcom en u treft een aantal specifieke productpresentaties aan over China en de kansen die er voor ambitieuze bedrijven en nieuwsgierige ondernemers aanwezig zijn. 

www.slideshare.net . Type Henk Terol in en u wordt direct in onze omgeving met de presentaties geconfronteerd.

ADP Nederland opdracht: Reserach naar Lost Sales in 2010. Uitgevoerd vanaf de vraagstelling, het bezoeken van relaties, de aanbevelingen naar de directie en de resultaten gedeeld met het verkopersteam.

Mijn ervaring en achtergond in marketing en  communicatie is via gerichte opleidingen en door praktsiche toepassing bij uitgevers , reclame- en communicatieadviesbureaus, opdrachtgevers en sinds 1990 als zelfstandig ondernemer/adviseur ontwikkeld.

Ben als ondernemer vaak gedetacheerd of door derden ingezet bij overheidsorganisaties, communicatieorganisaties, zakelijke dienstverleners en handelsondernemingen.

De voordelen op een rijtje:

  • Meer dan 40 jaar werkervaring bij internationale advies en communicatiebureaus, tijdschriften, huis aan huisbladen en dagbladen waaronder Perscombinatie, Reed Elsevier, Multi Magazines, ARVH en Bozell Advertising

  • Als marketing, communicatie en exportadviseur/ondernemer gewerkt voor: Telegraaf Tijdschriften, Multi Magazines (Safe en Rails), Bruynzeel Monta Flexibele Inrichtingssystemen, Cross Country Travels, Etos, Praxis, CombiFoto, Lederland, Lucky Leder, ADP, EWI, Proximity, Wunderman, ADI Monitoren, SBS, IDG, Ministerie vaan Defensie, Telemedia, Quaker Chemical, Eduard de Graaff en Elma Ltd - Griekenland

 
Ingezet als:
  • Internationale Marketing & Sales Director (Project Elma)    
  • Business Development Director en coach bij Proximity (BBDO) en Wunderman (Y&R) (8 pitches en meer dan 100 potentials)  
  • Multi media campagnes ontwikkeld voor (inter)nationale merken en diensten met effeciviteit en resultaat als belangrijkste uitgangspunt. En waar creativiteit nooit uit het oog werd verloren.