<span style="color: #666666;">Admarcom</span>
40 jaar praktijkervaring!
About us » Wat zeggen anderen!

Wat zeggen anderen!

Surf voor reacties naar beneden. Bedankt voor het bezoeken van mijn site en ik hoop dat de reacties u voldoende overtuigen voor een nadere kennismaking. Ga naar contact en laat mij weten of wij elkaar gaan ontmoeten. 

Reactie plaatsen

Reacties

basket-belgium-kenner
2010-12-30

basket-belgium.jouwweb.nl

basket-belgium-kenner
2010-12-30

kijk ook eens op deze site . basket-belgium.jouwweb.nl

basket-belgium.jouwweb.nl
basket-belgium.jouwweb.nl
basket-belgium.jouwweb.nl
basket-belgium.jouwweb.nl
basket-belgium.jouwweb.nl
basket-belgium.jouwweb.nl
basket-belgium.jouwweb.nl

Hans Burgers
2009-12-28

Henk Terol heeft als vliegende keep heel veel voor ons bureau TaskForce (en ook Wunderman/Y&R) betekend. Henk is heel vaak door ons ingeschakeld voor projecten, die extra management attentie benodigden, als zodanig treed hij voor ons naar buiten als een verlengstuk van de directie.

Als een terrier bijt Henk zich vast in zijn business development taken...Hij is in staat werkelijk alle deuren te openen. Zijn overredingskracht is legendarisch.
Daarnaast is Henk een loyale en zeer ervaren collega, goed voor de sfeer in elk bedrijf en een natuurlijke coach voor de jongeren in een bureau organisatie.

Voor meer gedetailleerde referenties sta ik graag persoonlijk ter beschikking.

Hans Burgers

Richard Neve
2009-12-07

Werken met Henk is een feest. Terol koppelt professionalisme aan passie.

De kracht van Henk is dat hij combinaties legt die anderen niet zien. Combinaties waarvan klanten in eerste instantie vaak niet de logica zien - omdat ze informatie missen - maar al snel begrijpen dat daarmee waarde kan worden gecreëerd.

Werken met Henk is ook plezierig, want hard werken is leuk, maar het moet ook een beetje prettig zijn.

Unni
2009-12-04

Mr. Henk himself an institution, .. with vast knowledge and energy in catagory of business.

Peter J. Fontijn - Holland Training
2009-12-04

OVER VROEGER EN NU

Vroeger was het makkelijker, denk ik wel eens, Henk.

Dan kwam jij langs, en gooide je je al je dynamiek er tegenaan. Niets was teveel. De klant voor alles. Zoo klantvriendelijk jij! Kennis, knipsels, netwerken: wat een Service! Samengevat: je bent een van de meest dienstbare verkopende mensen die ik ooit ontmoet heb. Kom daar nog maar eens om, heden ten dage.


Vandaag gaat het erom dat we van alles ‘een kans’ maken. Meer dan voorheen nog. Voor beleggers is het zaak om elke dag op te letten dat hun aandelen niet in de Grote W terecht komen en onderwijl gaat de goudprijs fluks naar $ 3500 per troy ounce, aldus Christopher Wood, aandelenanalist van de in Azië actieve broker en vermogensbeheerder CLSA, in juni 2009. En deze Chris heeft zelfs de Verdrietcrisis ruim op tijd aangekondigd, dus... op naar de HBU, lijkt me!

Gisteren lazen we dat Ben B. voor een tweede FED-termijn opteert. Dat zal koren zijn op de molen van die meneer Wood. Hij stelde dat de prijs richting $ 3500 per troy ounce zal stijgen, omdat de 'Amerikaanse beleidsmakers een onverantwoord begrotings- en dollarbeleid voeren, wat beleggers doet vluchten in goud'. En dat onverantwoorde beleid zal dus waarschijnlijk gecontinueerd gaan worden door “helikopter Ben”.

Defensie
De Chinezen ruilen hun dollar(beleggingen) anno 2009 in voor goud en roepen de Chinese burgers zelfs openlijk op om op huishoudelijk niveau mee te doen. De diversificatie van de Oosterse portemonneetjes is blijkbaar begonnen. In Amerika hebben ze het nu ook langzamerhand door: de Amerikaanse Investment Funds zijn ook begonnen met inslaan. Maar dat zijn defensieve acties!

Offensie
We hebben offensief nodig. Maar verkopers zitten in een crisis: er is niets meer ‘op te schrijven bij de klanten’... [diepe zucht]

De wereld schreeuwt om echte verkopers! Zeker als ik de berichten in de media volg:

RainToday heeft volgens Dutch Sales Blog deze week een Special Report gepubliceerd met de titel Deal or No Deal. Sales Mistakes That Turn Buyers Away. Ze hebben 200 inkopers gevraagd welke (commerciële) problemen ze tegenkwamen. De tweede vraag was: als die problemen er niet waren geweest, had je dan wel overwogen om tot aankoop over te gaan?

De top 7 Sales Mistakes:
• Niet luisteren (38%)
• Te laat reageren (30%)
• Niet begrijpen wat er gevraagd wordt (30%)
• Te veel praten (25%)
• Geen chemie met de verkoper (24%)
• Niet overtuigd zijn van de waarde (21%)
• Geen duidelijke oplossing voor de problematiek (21%)

Die 7 bovenstaande punten heb ik jou NOOIT kunnen verwijten! Toegegeven, als je op dreef bent, praat je soms wel eens wat veel, maar het gaat wel ergens over tenminste. Kortom, ik ben en blijf een fan van je, want de wereld heeft aanpakkers nodig, Henk. En dat ben je: een aanpakker!

Job Koopman
2009-12-03

“Henk weet meer dan Google!” November 10, 2008
Job Koopman , Consultant / CSD, digital leader , Proximity (BBDO)
worked with Henk at Proximity

Jan Robijns
2009-12-03

“Working with Henk for the same purpose: the global positioning and identity branding of producers of authentic Greek food products, I found in Henk a super driven partner, coach, mentor and co-developer. Even though marketing Greek products is often a bumpy road, Henk has always shown an unstoppable energy and expertise to present and develop every level of his brand, anywhere in the world to anyone he chose fit to be partner. 'No-nonsense', 'Exciting' and 'Inspiring' are only the first 3 characteristics that come to mind when thinking of Henk's commitment and work. You have a serious brand, with a serious aim for a serious market? I'd definitely have a chat with Henk!” October 16, 2009

Bron: LinkedIn

Ron Franken
2009-12-03

“In addition to being a pleasant human being, Henk is a very honest, straight forward and capable communications professional. In addition, he is the ideal person to discuss concepts and ideas in a wide variety of business areas. He transmits these qualities in his early contacts, impressing even people whom he has just met. And he does his homework!” October 11, 2007

Ron Franken , Owner , Tynwald International

was with another company when working with Henk at Admarcom & Partners

Melinda Crawford
2009-12-03

“Henk is an extremely enthousiastic person, with great management skills and advertising + marketing experience. It was a bliss working for Henk, I had a great time and learned a lot.” October 27, 2008

Melinda Crawford , Office Manager , Admarcom

reported to Henk at Admarcom & Partners

Bron: Linkedin

Paul Vermeulen
2009-12-03

“Henk is a great and pleasant guy to work with. Straight forward, reliable, skilled communicator and out-of-the box thinking. He surprises me, for over 20 years now, with his up-to-date knowledge and views on the business. I highly recommend Henk as business partner.” November 11, 2008

Top qualities: Great Results , Good Value , Creative

Paul Vermeulen
hired Henk as a Business Consultant in 1984 , and hired Henk more than once

Bron: LinkedIn

Mirko Creyghton
2009-12-03

“Henk is always looking for creative solutions to get the best results within the given time frame and money frame. He is responsive, has a professional mindset and it is fun to work with Henk!” October 28, 2008
Top qualities: Personable , High Integrity , Creative
Mirko Creyghton
hired Henk as a Graphic/Web Designer in 2007

Evi Anlauf
2009-12-03

“Henk is a super enthousiast, hard-working professional, always looking for opportunities. He thinks in solutions and in human values. A real pleasure to work with him.” October 29, 2008

Évi Anlauf , Client Service Director Automotive , Wunderman
worked with Henk at Wunderman Amsterdam

Bron: LinkedIn

“In addition to being a pleasant human being, Henk is a very honest, straight forward and capable communications professional. In addition, he is the ideal person to discuss concepts and ideas in a wide variety of business areas. He transmits these qualities in his early contacts, impressing even people whom he has just met. And he does his homework!”