<span style="color: #666666;">Admarcom</span>
40 jaar praktijkervaring!
About us » Werk dat werkt!!
Voor het introduceren van de merknaam Cretan Treasure en de cosmetische aanpak met de merkbelofte "BEAUTY INSIDE  OUT". Er werd een presentatiestijl gerealiseerd die op elke foodbeurs eenduidig aansloot op al het promotiemateriaal en de gewenst uitstraling van de stand. De matzwarte verpakkingen van alle foodcategorien, alsmede een lijn met cosmeticeproducten sloot met de merknaam aan op meer dan 60 eeuwen ervaring van vrouwen met deze producten.  De ontwikkelde gezondheidsclaim aangevuld met de toegevoegde waarde van alle producten biedt jonge vrouwen een gezond voedsings- en care systeem voor de huid. De zon als energiebron gebruikt voor onderbouwing van deze propositie.  80% van de beschikbare zonneschijn in Griekenland en op het eiland Kreta resulteert in dat de producten naast de originele smaak ook energie, meer (toegevoegde) voedingswaarde en de onbekende medische resultaten.

Meer dan 60 jaar onderzoek, aan de Universiteit van Kreta, draagt bij aan de boodschap van Cretan Treasure.

ct-new-size-smalles.large.jpg

 Voor de verpakkingen van alle producten werd een uitgebreid onderzoek    gedaan naar de kleurvoorkeuren van jonge vrouwen, vooral als het merk een cosmetische uitstraling wilde realiseren. Verder moest het in het schap al een selectie doorvoeren op de perceptie van deze doelgroep. Daarover is uitgebreid gerapporteerd in een strategische aanbeveling. Voor meer over deze case kunt u natuurlijk contant opnemen met henk.terol@admarcom.com  

 

 

150x250-4-1-1-copy.large.jpg

Voor de internationale gourmet markt een specifieke propositie voor jonge, gezinstarterde vrouw, een cosmetisch foodconcept uitgewerkt met een ambitieuze merkbelofte: BEATY INSIDE OUT".

Dit merk op een tweetal markten geintroduceerd op beurzen en bij potentiele afnemers in het gourmetkanaal, import en agentschappen die in staat waren deze merkbelofte en bijzondere positionering op een kwalitatieve manier te ondersteunen en vooral ook te begrijpen. Daarvoor een brand manual ontwikkeld.

 

new-logo-cretantreasure-greenbc.large.jpg

Voor het ondersteunen van het merk en de mogelijkheid om direct met consumenten in contact te komen, verkoop van de portfolio van olijfolie, wijnen, honing, kruiden en een specifieke cosmeticalijn geheel op basis van olijfolie, zichtbaar en voelbaar te presenteren werd besloten ook een merk expereince shop concept te ontwikkelen. Hier is een van de vele ontwerpen zichtbaar waarin de cultuur en de gebruiksgeschiedenis visueel maar ook in een moderne verpakking en proposite onderscheidend aan de doelgroepen werd gepresenteerd.

Website voor Elma, de basis van het bedrijf voor de verkoop van Bulk olijfolie. Verder is de website bedoeld om als ondersteuning van het supermarktmerk op internationale markten.
USP: Internationaal platform voor inkopers en contentmanagers van internationale retailers/agenten en importeurs. Verder voor eindgebruikers een omgeving die uitnodigde om reacties te plaatsen, het delen van ervaringen met de aanwezige recepten en vragen voor het gebruik van oa Cretaanse olijfolie en wijnen.
Het promoten van het Mediterranean Diet waarin de gezonde leefstijl van Cretaanse bevolking gekoppeld aan meer dan 60 jaar onderzoek door de Universiteit van Kreta een sterke onderscheidende gezondsheidsclaim mogelijk maakte.

Voor een van de relaties van Elma werd op verzoek van de inkoper een nieuw category voorstel voor olijfolie ontwikkeld. Uitgangspunt was de internationale olijfoliepropositie van LULU, een winkelketen op het Arabisch schiereiland. Gekozen werd voor een Mediterannese propositie met landen als Spanje, Italie, Portugal en Griekenland. Daarin werden voornamelijk de navolgende doelen nagestreeft: optimalisering van het rendement (VVO) in de category, schrappen van aanbieders met een lage omloopsnelheid, prijs/product prestatie onvoldoende bijdroeg aan de schapdoelstelling, een verbetering van de internationale propositie ten opzichte van alleen de lokale aanbieders met loakle merken, verbetering van rendement op de hele edible oil divisie en de groei van de overiege internationale producten binnen deze keten.

 

sca-large.large.jpg

Opdrachtgever: SCA Hygiene, Mölnlycke - mWest Europa.

Opdrachtomschrijving: Introduceer het merk Danke, het enige recycled toilet -en huishoud papiermerk zonder bleekmiddel en recidu naar milieu. 

Strategie: Door specifieke activiteiten rondom milieu en spreekbeurten, public relations, acties bij jonge volwassenen en middelbare scholieren richting eind consument een merkbekendheid opgebouwd binnen de milieubewuste consument. Op distributiekanaal voornamelijk in groothandels, Makro, Hanos etc.  

Uitvoering: Geadopteerd beeldmateriaal uit Oostenrijk en Duitsland gebruiken en zoek d.m.v. specifieke middelen publiciteit en zichtbaarheid.

Resultaat: Danke is een sympathiek en milieuvriendelijk geproduceerd merk met intrisieke product - en merkwaarde.

 

        

 

Opdrachtgever: SCA Hygiene, Mölnlycke - West Europa.

       

Opdrachtgever: SCA Hygiene, Mölnlycke - West Europa.

Opdrachtomschrijving: Introduceer het merk Tork, het enige full service gepositioneerd b2b merk voor optimale hygiëne in alle werk en werkplaatsomgevingen.

Strategie: Brede b2b campagne, ondersteunt via TV, Direct Marketing, Outdoor (spectaculars), advertenties, productleaflets, bijsluiters, give aways, etc. etc. Door specifieke introductie-acties richting specifieke groothandels met klanten binnen gekozen segmenaties. Met instore materiaal, direct marketing, PR en prijspropositie gezocht voor zichtbaarheid met ondersteuning op de groothandelvloer. 

Resultaat: Tork is éen van de bekendste merken op hygiëneniveau met een prima reputatie als het gaat over hun displays, hun services, hun salesstaf en premiums. 

 

 

 

bruynzeelmonta-large.large.jpg

Opdrachtgever: Bruynzeel Monta Systemen
Voor uitgebreidere informatie surf ook naar projecten. Onder het project Elma staat meer informatie. ook projecten

        

        

 

htcweb-large.large.jpg

Opdrachtgever: Home Trade Center - Nieuwegein, onderdeel van TCN
Opdracht: Lever creatieve thema's voor voor - en najaarsbeurs. Vertaal die thema's in een creatief concept en zorg voor een multi-mediaal concept met hoog bezoekersaantallen,
Strategie: Zichtbaarheid via o.a.  Direct Mail, advertenties, leaflets, public relations

Resultaat: Voor alle beurzen en evenementen, waar ondersteuning is verzorgd, zijn door hoge bezoekersaantallen zeer succesvol afgesloten voor de participanten van zowel de het Center als voor de agentschappen.